10-01-2013 13:39
pārstāvis/-e
no Appmeway, SIA teica:
netradicionālās reklāmas ir ļoti efektīgas, taču viņās nepieciešams ieguldīt pamatīgus līdzekļus, jo tādām kampaņām jābūt gana pārdomātām, lai panāktu vēlamo rezultātu..
Nepiekritīšu, ka netradicionālām reklāmām vienmēr vajag lielus līdzekļus. Esam, piemēram, rīkojuši "Piparbodīšu maratonu", kur ieguldījumi minimāli, lielākoties tikai balvas no katras bodes.
Vai, piemēram, - apavu maiņas/ziedošanas dienas, par kurām stāstīja visi lielākie portāli un radio. Izdevumi=0. protams, ka tajās dienās varbūt ar tirdzniecību švakāk, jo kurš pirks, ja dod par brīvu, bet atpazīstamību tas noteikti palielināja.
Maksas reklāmas šo trīs gadu laikā praktiski nav izmantotas (1x neliela reklāma Praktiskajā Latvietī pie raksta par apavu kopšanu, kurā konsultējām un 1x pamēģinājām ielikt atlaižu katalogu gudriem.lv, 1x LTV barterī). Šauras nišas uzņēmumam jau ir grūti novērtēt atdevi, tā auditorija jau var būt liela, bet tas vajadzīgais % ir nenosakāms. Tāpēc labāk kaut kā paši- mājas lapa, sociālie tīkli, forumi, sākumā arī sludinājumu portāli, preses relīzes, kāds kādreiz par mums tāpat uzraksta (Dienas Bizness, piemēram, 3x), netradicionālie varianti visādi :)