Raksta attēls

Swedbank aicina e-veikalus piedalīties konkursā “E-komercijas zvaigzne 2021”

Swedbank aicina tirgotājus piedalīties konkursā “E-komercijas zvaigzne 2021”, kurā tiks noskaidroti izcilākie e-komercijas uzņēmumi Latvijā.

Konkursā līdz 8. aprīlim ir iespējams pieteikties ikvienam Latvijā strādājošam uzņēmumam, kurš savas preces vai pakalpojumus piedāvā iegādāties attālināti. E-komercijas uzņēmumus 10 kategorijās vērtēs starptautiska žūrija, analizējot trīs būtiskākos kritērijus: e-veikala lietojamība, dizains un inovācijas.

Pēdējā gada laikā e-komercijas nozare ir piedzīvojusi ārkārtīgi strauju izaugsmi – ir pieaudzis gan tirgotāju, gan pircēju skaits. To redzam arī Swedbank datos –2020. gadā e-veikalu apgrozījums ir būtiski pieaudzis, atsevišķos laika posmos nodrošinot pat par 30% lielāku darījumu aktivitāti nekā tas bija 2019.gadā.

“Uzņēmējdarbība tiešsaistē ir viena no tendencēm, kas būs uz palikšanu arī pēc pandēmijas,” pauž Valdis Vaišļa, Swedbank Naudas pārvaldības daļas vadītāja vietas izpildītājs. “Latvijas tirgotāji ļoti straujos tempos spēj atbildēt uz mainīgajiem klientu paradumiem, tāpēc īpašs prieks, ka krīzē uzņēmēji rod jaunas iespējas sava biznesa noturēšanā. Mēs, “Swedbank”, mēdzam teikt, ka uzņēmums būs liels dzīvē, ja tas būs liels internetā, tāpēc aicinām ikvienu tirgotāju izmantot e-komercijas sniegtās priekšrocības un izmēģināt savus spēkus konkursā E-komercijas zvaigzne 2021.”

Konkurss “E-komercijas zvaigzne” notiek pirmo reizi, un tā mērķis ir izcelt un godināt labākos Latvijas tiešsaistes veikalus, kam izdevies pārliecinoši uzmirdzēt savā sfērā, atspoguļot labo tirdzniecības praksi un iedvesmot arī citus sākt pārdošanu digitālajā vidē.

Pieteikt savu e-veikalu konkursam “E-komercijas zvaigzne 2021” iespējams līdz 8. aprīlim tīmekļvietnē www.ekomercijaszvaigzne.lv. Pieteikšanās konkursā ir bez maksas, un vienam e-veikalam ir iespēja pieteikties vienā vai vairākās kategorijās, atbilstoši savai darbības jomai un mērogam:         

  1. Mazais bizness – mazais ražotājs vai pakalpojumu sniedzējs ar 1‒9 darbiniekiem.
  2. Ražotāji – ražotājs ar vairāk nekā 10 darbiniekiem.
  3. Nozaru veikali – e-veikals, kas pārstāv tikai vienu nozari.
  4. Daudznozaru veikali – e-veikals, kas pārstāv dažādas nozares.
  5. Pakalpojumu sniedzēji – e-veikals, kas sniedz pakalpojumus.
  6. Lietotnes – uzņēmumi, kas savus e-komercijas pakalpojumus nodrošina mobilajā lietotnē.
  7. Eksportētāji – uzņēmums, kas pārdod produktus ārzemēs.
  8. Platformu veikali (marketplace) – e-veikals, kas darbojas globālā e-komercijas platformā.
  9. B2B e-komercijas vietnes – e-veikals, kas apkalpo citus uzņēmumus.
  10. Globālie e-veikali – e-veikals, kura vietne un pakalpojumi lokalizēti Latvijā.

“E-komercijas zvaigzne 2021” apbalvošanas ceremonijā, kas norisināsies 26. maijā, tiks godināti labākie e-veikali katrā no kategorijām, savukārt Grand Prix ieguvējs saņems īpašu balvu – stikla kausu, ko izgatavojis latviešu stikla mākslinieks un dizainers Artis Nīmanis.

  • Konkursa iniciatori un stratēģiskie partneri ir uzņēmumi Printful un Omniva Latvija; sadarbības partneri: Swedbank, SalesForce, Joom, IT Cluster, Gemius, Fantadroms; informatīvie partneri: Delfi, Ir Nauda, Httpool, TV3 grupa, JCDecaux, EHR, Inbox.lv, Visual Media.