4. jūl, 2016

5 rīki efektīvu e-pastu veidošanai

Visticamāk, ikdienas saziņai e-pastos tu izmanto Gmail vai Outlook. Tie strādā lieliski līdz brīdim, kad saproti, ka no e-pasta sagaidi mazliet vairāk, nekā tikai nosūtīt ziņojumu, piemēram, vēstuli paspilgtināt ar bildēm vai pašu ziņojumu noformēt skaistā dizainā. Piedāvājam apskatīt dažus e-pastu veidošanas rīkus, kas elektronisko vēstuļu sūtīšanu padarīs daudz vienkāršāku, ērtāku un patīkamāku.

1. Benchmark Email
E-pastiem ir jābūt vizuāli pievilcīgiem gan datorā, gan telefonā. Šajā rīkā vari izvēlēties teksta, bilžu un video failu izvietošanas sagataves, izcelt tos dažādos toņos, lai e-pasts būtu tavam biznesam atbilstošās krāsās un noformējumā. Pirms sūti e-pastu, vari apskatīt, kāds tas izskatās gan datora, gan telefona ekrānos. Aplikācija ļauj saglabāt dažādus failus „noliktavā”, lai vēlāk tos vari izmantot atkārtoti. Maksa par šo aplikāciju mēnesī ir 9,95$, taču, protams, ir iespēja izmēģināt bezmaksas versiju.

2. BombBomb
Šis e-pastu rīks piedāvā pilnīgi citādāku e-pasta rakstīšanu, nekā mēs to pazīstam līdz šim. Tas vairāk ir koncentrēts uz video failiem, kas e-pasta ziņojumu padarīs pievilcīgāku. BombBomb ir izveidots tā, lai tu ērti varētu nosūtīt ziņu video formātā. Video vari sagatavot gan e-pasta rakstīšanas brīdī, gan arī pirms tam. Protams, saņēmēji arī tev varēs atbildēt ar pašu veidotiem video, tā jūsu komunikācija ieies jaunā līmenī – daudz personīgākā. Lai izmantotu šo rīku, mēnesī nāksies maksāt 39$, taču varēsi pievienot 2 500 kontaktus, kā arī tavs komunikācijas stils būs netradicionāls.

3. Emma
Efektīvi un vizuāli pievilcīgi e-pasti prasa daudz laika. E-pastu rīks Emma piedāvā dažādus skaisti noformētus paraugus, kuros tev ir jāieraksta vienīgi ziņojuma teksts. Vari izvēlēties īpašus e-pastu paraugus pasākumiem, darba tikšanās vai pat pateicības ziņojumiem. Emma piedāvā saglabāt tevis izveidotos paraugus, lai vari tos izmantot vēlāk. Šis rīks ļoti efektīvi sadarbojas ar citām aplikācijām, piemēram, Shopify, tāpēc, izmantojot Emmu, reklāmas ziņojumus vari mērķēt noteiktai cilvēku grupai, piemēram, ir iespēja iestatīt, lai reklāmu redzētu tikai sievietes, kuras ir vecumā no 20 līdz 30 gadiem. Tādā veidā reklāmas ziņojumi būs daudz personiskāki un atbilstoši katra cilvēka vēlmēm. Abonēšanas maksa mēnesī ir 45$.

4. GetResponse
Šis e-pastu rīks ļauj apskatīt ziņojumu gan datora, gan telefona ekrānā vēl brīdī, kad to rediģē. Tāpēc tev ir iespēja izvēlēties visatbilstošāko dizainu un teksta izkārtojumu, lai tevis sūtīto e-pastu būtu patīkami lasīt. Tas ļauj pievienot attēlus no Flickr, Facebook un iStock. Izgriešanas rīks noderēs brīdī, kad kāds e-pasta teksts būs jāizmanto atkārtoti jaunā e-pastā. Šajā rīkā ļoti ērti ir ieplānot ziņas sūtīšanas datumu un laiku, jo viss, kas tev jāizdara - attiecīgais e-pasts „jāaizvelk” līdz vajadzīgajam datumam kalendārā. Ja izmanto Facebook un Twitter, tad sociālo tīklu draugus varēsi automātiski pārnest arī uz e-pasta kontaktu grāmatu. Par šo rīku mēnesī jāmaksā 15$.

5. Mad Mimi
E-pastu rīkiem vajadzētu būt vienkārši saprotamiem un ērti lietojamiem, taču bieži vien opciju un iespēju ir tik daudz, ka rīks kļūst sarežģītu un grūti saprotamu instrumentu. Mad Mimi e-pastu rīks ir veidots tā, lai tu varētu izvēlēties un aktivizēt tieši to, kas aktuāls tev, tādā veidā personalizējot pašu platformu. Mad Mimi piedāvā atskatīties uz jau nosūtītajiem e-pastiem, lai pārliecinātos, ka tie atbilst uzņēmuma tēlam kopumā. Šajā rīkā varēsi rediģēt gan krāsas, gan e-pasta ziņas izkārtojumu un tās izskatu kopumā. Mad Mimi piedāvā ērtu kontaktu grāmatu, kur viegli varēsi atrast nepieciešamo e-pasta saņēmēju. Šis rīks mēnesī izmaksā 10$.

Aptauja

Kura, tavuprāt, ir tavas finanšu veselības vājākā vieta?